2014. május 1., csütörtök

piCture pOlish - PIROUETTE

Sziasztok!

Idén januárban, mikor első alkalommal láttam a piCture pOlish  Collaborations 2014, bloggerek közreműködésével megvalósított 6 darabos  kollekciót, kicsit csalódott voltam a színeket illetően.
Nem találtam túl izgalmasnak, pénztárca-nyitogatónak.
Jelenleg ebből  a kollekcióból már két darabom van.....
A 6 darab új körömlakk közül, a  Pirouette volt az a szín amire azt gondoltam, hogy ez biztosan nem kell nekem, túl unalmas és egyszerű szín az árához viszonyítva....nos ez nem igaz!
Ez egy fenomenális szín!


 A körömlakk állaga közepes, könnyen kenhető, már 1 rétegben jól fed, én 2 rétegben használtam. Gyorsan szárad, nagyon fényes a felülete, olyan mintha egy réteg SV fedőlakk borítaná.
A fénnyel extrém módon kacérkodik, az erős napfénybe szórt holografikus finis, gyengébb nappalifénynél halvány  UV kékes színben csillannak  meg a felületén a csillámok.
Villanyfénynél meg káprázatos, a színe is picit sötétebb. Igyekeztem de nem tudom képekben visszaadni azt a gyönyörű színt amit a körmeimen láttam.




Tartóssága is remek, 3 napot sérülés mentesen kibírt, nálam ez a szuper tartós körömlakk kategória.
akinek tetszik a szín, csak ajánlani tudom ezt a színt.
Nagyon elégedett vagyok a PP körömlakkokkal, viszont van egy színem amit nem vált be a minőséget illetően, de az arány jó, mert  már mindet próbáltam és csak egy van ami felejtős.



23 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lakk és micsoda gyűjtemény! :)

    VálaszTörlés
  2. Meseszép.... mondtam már? :) ;)

    VálaszTörlés
  3. Hú, ez nagyon szép, pedig rózsaszín :D

    VálaszTörlés
  4. Én is szerettem volna a születésnapomra ezt a lakkot,de elkapkodták,nincs belőle.
    Azt elárulod melyiket nem érdemes akkor megvenni?

    VálaszTörlés
  5. Én nem vagyok nagy rózsaszín fan, de objektíven tényleg szépen sikerült darab :)

    VálaszTörlés
  6. @suzie: igen, a barack színt, hamarosan a blogon lesz miért :(

    VálaszTörlés
  7. Jajj de kis cukkendroll ez a rózsaszín! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  8. De jó,hogy nem vettem meg! Madlennel múlt szombaton dupe-ot kerestettem (nem volt),és már majdnem elcsábultam...Kéne inkább szereznem egy üveg butter london keruffle-t,nem?

    VálaszTörlés
  9. @suzie: a BL-K sokkal világosabb, keresek hasonló színt a gyűjteményembe mire kiteszem a bejegyzést :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik, hogy tele van holo csillámokkal, a gyűjteményed pedig szívesen elfogadnám :D

    VálaszTörlés
  11. Fincsi színe van! :) Igényes, az ápoltságot sugározza! :)

    VálaszTörlés
  12. Love this shade so much <3 Color show nail paints are simply fabulous!

    VálaszTörlés
  13. Ezt a színt élőben kell kipróbálni, a képek nem tükrözik a nagyszerűségét ;)

    VálaszTörlés
  14. Nos, ez a PP is lakk is tetszik :D

    VálaszTörlés
  15. Na te nő, megint bűnbe vittél! :)) Én is simán elmentem volna eme lakk mellett, de így... hát így a fotókat látva... kell ez! Elvileg jöv. héten érkezik új PP szállítmány a Naillandbe, férj is épp Pesten dolgozik, szóval ebből shopping lesz :D
    A Dorothy és a Frosting között vacillálok még, szerinted melyik legyen?

    VálaszTörlés
  16. @Monic:mivel én a Geode-t szeretném megvenni, a Frosting-re szavazok :)

    VálaszTörlés