2015. április 12., vasárnap

Hypnotic Polish - Haul

Sziasztok!

     Újabb rendelésem érkezett meg, ma újra egy webshopot szeretnék ajánlani a körömlakkok szerelmeseinek, függőinek, gyűjtőinek.
A Hypnptic Polish webshop kínálata fantasztikus, felsorolni is sok lenne mennyi szuper márkával találkozhatunk itt, mennyi mazsolázni való szépség tárul elénk ha belépünk a webshopba. Néhányat megemlítenék azért: Colors by Llarowe, Glam Polish, El Corazon, Dance Legend, Cadillacquer......
A körömlakkok ára reális, hasonló más webshopokban található társaikhoz, ez nagyon oké, ami nem tetszik az a nagyon magas szállítási költség. 100 € alatti vásárlásnál az ajánlott küldemény (mert sima feladással gondolom senki sem vállalná és ez is 10€) ára 14 €, 100-169 €-os értéknél a pstk 8 €. Ingyenes szállítás csak 170€ felett van.
A mostani  csoportos vásárlás során egy körömlakk, egy körömnyomda mintalemez és a hírhedt, óriás méretű körömnyomda bélyegző landolt a virtuális kosaramba.
Hm, igen egy barna körömlakk! A több száz körömlakkból álló gyűjteményembe összesen 4 darab barna körömlakk van, de ezek közül egyik sem holografikus. Első ránézésre nem igazán tetszett ez a kis csokibarna, viszont amint megcsillant a napsütésben az extra erős holo finise, na az egyből és nyílegyenesen szíven talált.
vakuvak készült fotó, napsütésben is ilyen gyönyörű
Gyorsan fel is kentem, igaz az előző színre, de annyira fáradt voltam, hogy képtelen lettem volna lemosni a tegnapi világos színt,  a kíváncsiság nem hagyott nyugodni, a Creativ Shop bélyegző sem.

 Elsőre sajnos nem sikerült használnom,  nem vette fel a teljes mintát csak részlegesen.Bizonyára én nem csináltam valamit jól, de nem volt kedvem és időm se tovább próbálkozni.Maradtam a legjobban beváltnál, a képen balról a 2.
Természetesen az új lemezt használtam:
A szerény és összecsapott végeredmény, tetszik a szín felkenve.
Az első Smitten Polish körömlakk minősége nagyon tetszik, már kinéztem további holografikus színeket.


11 megjegyzés:

  1. De jó minták vannak ezen a lemezen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Lesly lemezek tényleg nagyon szépek, szinte mindegyik mini lemezen van 1-2 nagyon különleges minta. :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik ez a lakk, a SP lakkok többségével így vagyok mondjuk :D Én tracking nélkül rendeltem,és egy hét alatt probléma nélkül itt volt :) A lemez jobb felső mintája csodálatos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem merném bevállalni simán, ámbár ha paypal-el lehet fizetni csekély a kockázat. Az említett mintával épp most láttam egy manikűrt a Lesly_plates IG oldalán...meseszép :)

      Törlés
    2. * a jobb alsó mintával láttam manikűrt. :D

      Törlés
  3. Köszi, este még megküzdök a Creativ S. bélyegzővel, nagyon zavar, hogy nem tudtam használni, mivel a hiba velem van.
    Majd meglátjuk mi jön össze a bélyegzővel:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép a lakk és a lemez is! Ugye milyen jók a Lesly lemezek? Én egyre többször nyúlok értük, pedig van a készletemben más is. A C.Stamper tapasztalaidra kíváncsi vagyok, már felém is úton van egy készlet. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az este nem volt kedvem és ma sem lesz, szerintem majd én fogom nálad olvasni, h hogyan is kell használni. :D

      Törlés
  5. Azért köszönhetően a sok holografikus csillámnak szerencsére nem is annyira barna, így szerethetőbb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a holo csillámoknak döntőszerepe volt a vásárlásnál, ez tuti. :)

      Törlés