2015. május 25., hétfő

Dance Legend: Wow Prism #31 - Through The Glass

Sziasztok!
     Nem rajongok a Dance Legend körömlakkokért,vagyis sokáig ezt gondoltam. Egészen addig míg a NailLand standján meg nem láttam a Wow Prism kollekció színeit.
  A zselés alapszínek  holo pelyhekkel megtömve minden fényviszonynál gyönyörűen mutatnak, erős napfényben pedig....nem lehet róla levenni a szemet, mint mágnes a vasat úgy vonzza a tekintetet.
Szerencsére rengeteg színben kapható, így mindenki  találhat neki tetsző színt.
A kép Mirma Natalia blogjáról való, ahol az összes színt egymás mellett felkenve láthatjuk.

Térjünk vissza a 31-es színhez.



A körömlakk minősége nagyon rendeben van, 2 rétegben fed teljesen, gyorsan szárad, tartós.
Nem volt kedvem és erőm cicomázni, elég szép ez a körömlakk önmagában ahhoz, hogy a szemem legeltessem rajta az első használatnál.
 Összehasonlítottam pár hasonló körömlakkal ami a gyűjteményben található:
A PP -Bette inkább égszínkék, így maradt a két Glam Polish körömlakk.

Az előbb már írtam, a körömlakk nagyon rendben van, egy gondom mégis van, mégpedig az, hogy gyönyörűek a többi a színek is és még ott vannak az Anna Gorelova  kollekciók is....:)
Körülbelül egy hónapja vettem a lakkot, akkor a Westendben lévő standnál teljes volt a választék a DL körömlakkokból, lefotóztam a kínálatot azon kedves Olvasóimnak akiknek csak webshopos vásárlásra van lehetőségük, senki se maradjon ki a kísértésből....;)




 NailLand webshop
 

7 megjegyzés:

  1. Imádom ezt a lakkot, az egyik legszebb kék lakk a készletemben :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan ugyanezt szerettem volna leírni, mint Ciiska, így csak annyit mondok: dettó! :)))
      Pusza: Reni

      Törlés
  2. olyan szép. :) nekem a high hopes és a hysteria van meg, még a holy divert szeretném.. :) (úgy látom, kiválasztottam a h-betűseket :D)

    VálaszTörlés
  3. Isteni ez a lakk! Jajj, az utolsó képen nem szabadott volna meglátnom a fekete glitter base lakkot! Most verem a fejem a falba, hogy nem rendeltem meg a legutóbbi rendeléskor ... grrrr..... !!! De jó neked, hogy akkor mégy Nailland-be amikor csak akarsz :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép ez is, de mindegyik tetszik egyébként. :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ez a lakk! *_*

    VálaszTörlés