2015. május 3., vasárnap

MAC Wash and Dry kollekció és Pro Longwear Nourishing Waterproof Foundation haul

Sziasztok!
     Nagyon rég nem vásároltam sminkcuccokat, ennek oka, hogy nagyon-nagyon ritkán sminkelek mostanában, de azért figyelemmel kísérem az újdonságokat, így április végén elmentem a MAC nyári kollekciójának bemutatójára.
A MAC márka újdonságait nehéz követni,  minden hónapban jelenek meg újdonságok, ami igazán érdekelni szokott az a nyári és karácsonyi kollekció. Tapasztalataim és ízlésem szerint, nekem a nyár  nagy kollekció szokott bejönni, ebben találok olyan színeket amiket használok.
 A Wash and Dry kollekcióból a bronzosítók és a szemöldökformázására készült termékek a legjobbak.
 A rúzsok, szájfények, körömlakkok színei nekem egyáltalán nem tetszettek. A 3 szemhéjfesték paletta káprázatos, ha használnék szemhéjpúdert biztosan megvettem volna a Veluxe Pearlfusion trio Warm Wash palettát.
 A szemöldökformázásra  használható termékek teljes választéka megtalálható széles színválasztékban, ceruzák, spirálok, krém állagú festékek és színtelen fixáló spirál, ha nem lennének az Anastasia Beverly Hills termékeim csak a MAC-től vásárolnék, szóval akik ilyen sminkcuccokat keresnek, ajánlom elsőnek  nézzenek be egy MAC üzletbe.
 A bemutatón megvettem a kedvenc bronzosítóm a Refined Golden színt, újra, egyszerűen felülmúlhatatlan számomra, ez a szín a legtermészetesebb rajtam, ez  áll a legjobban. Itt olvashatjátok róla a pontosan két évvel ezelőtt írt bejegyzésem. Egy színes szemceruzát, ami szokatlan tőlem, de már unom a feketét, egy tengerészkéket választottam és a púderecset volt aminek nem tudtam ellenállni borsos ára ellenére sem.A 126 Split Fibre Large Brush különlegessége, hogy a lapos ecset megosztva kétféle szálakból áll, egyik fele kecskeszőr, a másik szintetikus szálakból áll.Az egyik felével erősebben lehet felvinni a púdereket,bronzosítókat, pirosítókat, míg a másik résszel finomabb, vékonyabb réteg vihető fel.
A MAC alapozóit nem igazán szeretem, sok olyan anyagot tartalmaznak (szilikonokra tippelek) amitől kipattogzik a bőröm, nem bírok. A bemutatón mégis felfigyeltem a Pro Longwear Nourishing Waterproof alapozóra. Az első szempont a vízállósága, tartóssága  volt,  sokan tudjátok már, hogy majdnem egy éve egy pici,  zsebkendőnyi kifőzdém van és a konyha kemény terep egy sminknek, gőz, meleg, hagyma és még sorolhatnám  azokat a dolgokat ami mind a sminkelés ellen szól. Mivel ez az alapozó nem csak vízálló  de szem alatt s használható,  így nem kell külön korrektor, illetve az összetétele is kíméletesebb lehet ha ilyen érzékeny területre is használható, megtetszett.
Bemutató után megkértem egy sminkest válasszon egy nekem megfelelő színt és vigye fel az arcomra, ha nem leszek pattanásos tőle akkor szombatom megveszem.
A végeredmény annyira jó lett, hogy hazaérve átmentem anyuhoz megkérdezni mi a véleménye az alapozóról, milyen az arcomon? Anyunak is nagyon tetszett, mondta, hogy nyugodtam vegyem  meg, nagyon jó a fedése és nagyon természetes a bőrön.
A Pro Longwear  Nourishing Watterproof alapozó állaga közepes vastagságú, nagyon hamar beszívódik, pihe-puha tapintású lesz a bőr, nagyon könnyű viselet, nem érezhető az arcon.
A fedése közepes és az erős fedés között van, de észrevehetetlen egészen közelről nézve is. A sminkes elmondta, érdemes egyirányú, lefelé irányló mozdulatokkal felvinni, így nem törnek meg az alapozó molekulái.Amit nagyon hiányolok ebből az alapozóból és emiatt nem a nagybetűs, tökéletes alapozó, az a fényvédő, vétek volt ezt kihagyni.
Zsíros arcbőrömhöz ajánlotték az új Pro Longwear púder használatát, így nem zsírosodik át az alapozó.
Nagyon szeretem és ajánlom ezt az alapozót, főleg azoknak, akiknek hozzám hasonlóan sok bőrhibával kell együtt élniük de nem szeretik a maszk hatású alapozókat.



Az alábbi fotón vastagon kentem fel az alapozóból és a púderből is, nincsenek eldolgozva a színek, ha elkentem volna nem lennének láthatóak.
Nem volt időm sokat használni a termékeket, első benyomásra kiválóak, bár az árak egy kicsit magasak, de minőségi sminkcuccokat kapunk érte.
A bronzosító púder 8400 Ft., a szemceruza 5700 Ft., az ecset 13800 Ft., a púder 7800 Ft. és az alapozó 9600 Ft.-ba kerülnek.




7 megjegyzés:

  1. Nekem nagy szívfájdalmam ez a kollekció mert a csomagolás elképesztően tetszik, de a termékek színei nagyon nem passzolnak a bőrömhöz, hozzám minden túl narancsos árnyalatú. Úgyhogy akármennyire is csábított a csodaszép külső mégsem vettem semmit... :(

    VálaszTörlés
  2. az ecset <3 már a boltban is széttapiztam, nagyon jó! :D

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon meglepett, hogy nem sminkelsz, bár nálam is a lakkimádat nagyobb, már vagy 20 éve :D
    Nekem egy Mac cuccom sincs, festem magam minden nap, de megvagyok az olcsóbb cuccokkal, egyedül krémre költök többet.

    VálaszTörlés
  4. A bronzositon nagyon agyalok.....A tavaly nyari kollekciobol megvettem az ED bronzositot, a vilagosabbat. Telen jo volt, de mar most sajnos nem latszik, a sotetebbet is kellett volna :) igy most gondolkodom a Refined goldenen :)

    VálaszTörlés
  5. A bronzosító gyönyörű, de most hallgatok a józan eszemre és ezt a kollekciót kihagyom. Az alapozó szuperul hangzik, Te tényleg extrém helyzetben használod, remélem hosszú távon is elégedett leszel vele. :)

    VálaszTörlés
  6. A MAC márka újdonságait nehéz követni, minden hónapban jelenek meg újdonságok, ami igazán érdekelni szokott az a nyári és karácsonyi kollekció. Tapasztalataim és ízlésem szerint, nekem a nyár nagy kollekció szokott bejönni, ebben találok olyan színeket amiket használok.
    shawls and wraps , evening shawls and wraps , formal wraps and shawls , cashmere wraps and shawls , ladies wraps and shawls , silver shawls and wraps , black shawls and wraps , woolen wraps and shawls , bridal shawls and wraps , knitted shawls and wraps , fur wraps and shawls , white wraps and shawls , wedding shawls and wraps

    VálaszTörlés