2015. június 21., vasárnap

Glam Polish - POW!


Sziasztok!


A Glam Polish körömlakkok gyorsan a kedvenc márkáim közé kerültek, elég sok körömlakkot vásároltam már ebből a márkából, így ideje elkezdeni a bemutatásukat a blogon.
Egyik nagy kedvencem a Barbie pink POW!





Imádom ezt a színt, a képek nem tükrözik élethűen a színt, picit világosabb, rózsaszínhez áll közelebb mint egy  pink árnyalathoz, mostanában ha nem tudom eldönteni milyen színt szeretnék használni, biztosan ezt választom.
Két rétegben festem fel, hamar szárad, viszont száradás után félmatt, így mindig teszek rá fedőlakkot.
Tartóssága rendben van.
Sokszor használtam, de csak egyszer jutott eszembe befotózni, este szoktam körmöt festeni, késő délután érek haza, addigra már megkopik picit a lakkozás, így nemigazán van lehetőségem a körmeim napfénynél, természetes fényben fotózni, valószínűleg ez is közrejátszik, hogy nincs sok kedvem a bloggal pepecselni. Érdekes, hogy a vakuval készült fotón színhű a körömlakk színe.
A Glam Polish körömlakkok az alábbi webshopokban szerezhetőek be, bár egy darab  körömlakkot egyik webshopból sem éri meg megvenni a szállítási költség miatt.

Polishinail.com - 50 €-t meghaladó vásárlástól ingyenes a szállítás, egy GP lakk ára 12.90-13.50 € kb. 4000-4200 Ft.
Harlow and Co - 100 CAD $-tól ingyenes a szállítás, egy GP lakk ára 13.5 CAD, kb.3200 Ft.
Hypnotic Polish - 170 € felett van ingyenes szállítás, egx GP lakk ára 11.95€, kb.  3800 Ft.


18 megjegyzés:

  1. Épp ma rendeltem meg. Annyira cuki rózsaszín. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó választás volt, biztosan nem fogsz csalódni, majd megnézem a blogodon, szépek a képeid :)
      Én is rendeltem ma 3 színt, meglátjuk milyenek lesznek. :)

      Törlés
  2. Nagyon szép színe van, bár az árnyékos fotókon valóban nem olyan megkapó, de a vakus képen gyönyörűséges. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A vaks kép áll közelebb a valósághoz, nagyon jó és kihasználható szín. :)

      Törlés
  3. Úr isten ezek is de gyönyörűek, nekem világoskék van belőlük:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sok szép szín közül lehet válogatni, a világoskékek is nagyon szépek, legközelebb azt hiszem sötét lilát és feketét fogok vásárolni. :)

      Törlés
  4. Gyönyörű szép lakk ! Ez az az árnyalata a rózsaszínnek, ami még nekem is nagyon tetszik, pedig nagyon ritkán kenek fel rózsaszín lakkot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól keverték ki ezt a színt, az biztos, plusz szerintem a bórtónus is sokat számít, ez most nálam bevált. :)

      Törlés
  5. Szép színe van, kis cuki :)

    VálaszTörlés
  6. Ez nem is POW, ez inkább WOW!!!!!!! De éppen tegnap néztem, hogy kb 10 olyan lakkom van, amit még fel sem kentem+ 3 ILNP úton. Szóval most nem rendelek, nem rendelek, nem rendelek ( magamnak mantrázom, hátha segít :) )

    VálaszTörlés
  7. Ó, akkor én nagyon ügyes vagyok, mert nekem csak 3 lakkom van amit még nem használtam. :D
    Jelenleg 10 lakkot várok, 1 db. Cupcake Polish, 2 db. Enchanted Polish, 3 db Glam Polish és 4 db. ILNP lakkot, szóval most semmit nem rendelek... de jövő hónapban jön a Glam Polish kizárólag a Hypnotic Polish webshop számára készített zodiákus kollekciójában az Oroszlán jegy színe, ami nekem kötelező mivel a csillagjegyem, szóval jövő hónapban újra rendelünk. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is oroszlán vagyok :)! De a jövő hónapban végül is szülinapra is lehet lakkot kapni, nem?! És milyen lesz a lion-lakk???

      Törlés
    2. Szülinapra (k)örömlakkot? Igen, igen, igen! :D
      Semmi infóm nincsen, a kollekcióról s csak a Hypnotic Polsh hírleveléből értesültem.
      nem bánom bármilyen színű lesz, nekem kell, azért remélem, nem lesz valami fűzöld árnyalat.

      Törlés
  8. Válaszok
    1. A webshopos vásárlások mindig zsákbamacska jellegűek, színmintákat nézve kicsit féltem tőle, mert minden blogon, mint nálam is inkább pinkesnek látszott, de szerencsére világosabb, napsütésben meg káprázatosan csillog. :)

      Törlés
  9. Ah, mennyire gyönyörű ez a szín! *_*

    VálaszTörlés